|
Skruke
Dec 26, 2008 11:34:26 GMT 1
Post by tsunade on Dec 26, 2008 11:34:26 GMT 1
Sikke en masse mary sue vi har på boardet.. Når tænker på skurke, tænker jeg på den som Daniel har lavet, kailin. Ikke folk der hugger testikler, flintrende psykopater eller weirdos... I min verden er en skurk det samme som et tyv eller et bande medlem, ikke bare en hvilket som helst psyco som elsker at hoppe på små børn for at kvase deres kraneri, og bagefter disembowel deres gamle bedste... Vi mangler nogle nede på jorden skurke, lidt ligesom en alm npc, man kan komme op og slås mod, uden at skulle døje med en at man sidder og snakker med en anden spiller, som helst så at hans 'faaaaaarlige skurk' ikke døde... Meh... sorry hvis jeg fornærmede nogen, men vi har for mange wonnabe psyco's, sure kællinger, viunder børn eller bare plain dumbfucks, som ikke kan ligge to og to sammen.
Vi bør have flere folk som Kailin... Nok har Daniel lavet ham, men han er ment som en hurtigt NPC, der bare skal slåes ihjel... ikke andet.
|
|
|
Skruke
Dec 29, 2008 20:43:05 GMT 1
Post by keiran on Dec 29, 2008 20:43:05 GMT 1
*gribe skruetrækkeren* Jo skruer vi lidt her og der kan Keiran hurtigt gå hen og blive en fin skurk ^-^ Tror dog ikke han er den værste og gør nu mere sine gerninger fordi han får en ordre Men hvis jeg ikke tager meget fejl kunne han let gå hen og gribe fat i en ordenlig skurkerolle ;D Keiran har trodsalt prøvet et par ting og sager O__o har han smadret nogle nins og slæbt et par stykker tilbage til Oto Gakure, men om han er en ordenlig skurk ved jeg ikke Men hvis det er lader han sig ikke stoppe af etiske eller moralske love
|
|
|
Skruke
Jan 1, 2009 18:33:57 GMT 1
Post by Hidan on Jan 1, 2009 18:33:57 GMT 1
Og mig som syntes vi havde et hav af gode folk .. Måske bare fordi de fleste karaktere som prøver at være skurke agtige, får mig til at tænke "Lol.... w/e nub.."
Men hold nu op. Vi havde også samme diskution på KL. Synes personligt at folk skal have lov til at lave deres karakter's personlighed som de vil. Og som sagt, synes jeg sgu vi har en rimelig orden imellem "onde" og gode . . .
|
|