|
Post by Orochimaru on Dec 24, 2008 12:19:45 GMT 1
Så er tiden inde! Tiden hvor barn og voksen flokkes på gaderne, benzin bliver brugt i mængder der får resten af året til at se latterligt lavt ud. Tiden hvor konsumerismen når sit højdepunkt for hænderne af en hel kultur af mennesker der har bygget deres traditionssamfund op omkring en metareligion der tilbeder en gammel mand i rødt tøj, skabt og bragt til os af coca cola, ved at ofre vores hårdt tjente penge i et hurlumhej af indkøb og indtagelse der ville gøre os til skamme i ethvert land der har bevaret et modicum af tilbageholdenhed og forståelse for personlige værdier.
I denne højtid som vi fejrer med flere skilsmisser og flere indbrud end noget tidspunkt på året. Tiden hvor flest folk boller udenom og flere folk får stress, end noget andet tidspunkt, lad os da tage hinanden hånd i hånd, i vores dyrtkøbte handsker og danse ud i den våde vinter.
Lad os mindes vores kære og vores gamle og føle os glade og varme ved at vide at vi er søde ved dem nu, efter at have efterladt dem alene på deres plejehjem i de sidste 364 dage. Lad os med stolthed se på vores pinligt rene stuer, som ville have fået sundhedsstyrrelsen til at skrige i protest på noget andet tidspunkt af året. Lad os kigge på vores fede bankkonti'er og føle den bitre galle når vi tømmer dem for at tilbede konsumerisme og grådighed i alle dens facetter.
Højt hurrah for julen, Onkel Oro deler slik ud til alle!
Ahem....
Undskyld...
Et ærligt Glædelig jul og Godt nytår til jer alle.
Mange hilsner fra Daniel.
|
|
|
Post by Youki Kurama on Dec 24, 2008 17:13:29 GMT 1
Hvilken indsigt... *Bows down* I WANT CANDY
|
|
Revy
Genin
SPAAARTAAA!!!
|
Post by Revy on Dec 25, 2008 12:46:59 GMT 1
Så meget som jeg går ind for ytringsfrihed, så tror jeg ikke dette høre til på Admin tavlen..
Men glædelig jul alle sammen!
|
|
|
Post by Mariko on Dec 25, 2008 18:01:40 GMT 1
God jul allesammen
|
|
|
Post by Hidan on Dec 27, 2008 23:58:53 GMT 1
JEG VIL IKKE HAVE DIT SLIIIIK!!!!!!!! Ò x Ó !!!!
|
|
|
Post by Kakuzu on Dec 28, 2008 0:15:31 GMT 1
JEG VIL IKKE HAVE DIT SLIIIIK!!!!!!!! Ò x Ó !!!! Arh come on... Du ved du vil ha det xD Desuden er Onkel den bedste julemand man kan finde på NH ^^;;
|
|