Følgende rapport er klarificeret som type Q og bære D kryptering
Skrevet af ANBU Yamashi Nakamura
Projekt nummer: SR – 71
Ansvarshavende professor: Dr. Jolene Bach, nu afdød
Nuværende Alias: Vix, dette var det sidste navn der er dokumenteret for SR – 71
Køn: Dobbelt X kromosom
Alder: SR – 71’s kronologiske alder er 29, dog blev SR – 71’s aldersproces fremskyndet til 17-20 års alderen, hvor den blev standset da det er den optimale alder for optræning og senere tjeneste.
Klassifikation: A trussel
Yderst Farlig! Mødes SR – 71, bør man ikke forsøge at tilbage holde SR – 71, I stedet kontaktes Shinobi af minimum Special jounin rang.
SR – 71 er trænet i kamp med og uden våben, sprængstoffer, taktik, infiltration, forhørsteknikker, akut felthjælp, langdistance angreb, samt ninjutsu og genjutsu.
Udseende: SR – 71 er oprindelig produceret dæmpet blondt, da dette er ideelt til farvning, dog har SR – 71’s oprørske tendenser ført til at SR – 71 nu har valgt at farve det lillat. Håret er lidt over skulder længde dog har SR – 71 valgt at sætte det op i en V formet stil(se vedlagt billede fra overvågning). SR – 71 er af gennemsnitlig højde, for at undgå let genkendelse. SR – 71’s kropsbygning var perfekt, dog har SR – 71 afveget fra den optimale diæt og derfor er SR – 71’s krop begyndt at degenerer. SR – 71 er næsten sygelig slank at se på, dette kan skyldes SR – 71’s misbrug. OBS! Dog skal man ikke blive narret SR – 71 er stadig farlig og på ingen måde svag.
SR – 71 har grønne øjne, dog har stofmisbruget ført til at de er blodskudte meget af tiden, dette skjuler SR – 71 ved at bærer lilla farvede solbriller.
SR – 71 er sidst opserveret i følgende påklædning: Store slidte støvler af mørkt kunstmateriale, militær tank top i camouflage mønster, sorte læder bukser med forstærkning ved knæene, sort læder jakke med forstærkning på albuerne og skuldrene, et par handsker også i sort læder. Det antages at de tre førnævnt ting er fra samme bikerset, ejeren er dog ikke fundet endnu.
Personlighed/Adfærdsmønster: Følgende del af rapporten er baseret på psykolog samtaler og uddrag af Dr Bachs journaler, memoer og personlige dagbøger af SR – 71.
Uddrag og observation af samtale med psykolog- Haruka Natagawa
Det er tydeligt at SR – 71 har nogle problemer med sin egen identitet, hvilket er klart hun er jo kommet til bevidsthed i en næsten udvokset krop og blevet hevet igennem en intensiv oplæring, således at de kan begynde deres reelle optræning.
Natagawa:
”Hvad er årsagen til at du har smadret din seng?”SR – 71:
”Har du nogensinde kendt din mor?”Natagawa:
”Ja…men du undgår spørgsmålet”SR – 71 sender Natagawa et blik og et grumt grin
SR – 71:
”Dr. Bach siger hun er min mor”Natagawa:
”Havd gør hun!?” overrasket
”Det er jo imod reglementet!”SR – 71:
”Er det sandt? Er hun min mor?”Natagawa:
”Nej…det er noget hun siger for at du skal føle dig bedre tilpas, virker det?”SR – 71:
”Godt….jeg har nemlig ikke lyst til at dræbe Dr. Bach”Noget tyder her på at SR – 71 har et problem med hvem end der er ansvarlig for at sætte hende i verden, er dette et begyndende tegn på en defekt?
Referat af trænings session med Special Jounin Ren Shun
Foran Shun står de fem projekter han har til opgave at træne i dag. SR – 71 står yderst i rækken til venstre, SR – 71’s sko er ikke bundet og SR – 71’s uniform er ikke knappet til som reglementet foreskriver.
Shun:
”SR – 71!”SR – 71 himler med øjnene:
”Yearh…..?”Shun:
”Du bryder kodeksen for orden”SR – 71:
”Og, binder du måske mine snørebånd?”Shun:
”Nej, det er din egen opgave, det er en soldats ansvar at kontrollere sit udstyr og opretholde selvdisciplin”Alle projekterne(undtagen SR – 71) :
”Javel Special Jounin Shun”SR – 71 bøjer sig ned for at ordne sine støvler, men vælte så forover med panden mod gulvet. Shun løfter hende op ved skulderne for at undersøge sagen. Det viser sig at SR – 71 har løsnet sine snørebånd og slår disse om halsen på Shun, der var allerede en lykke på som hun strammer til, derefter triller hun væk fra Shun der kæmper med at få luft. De andre projekter står blot ret, da de ikke har fået ordre til at gribe ind. Dog hvisker PB – 54
”Tåbe…” Til SR – 71 da vagterne fjerner denne fra sessionen.
Det visser sig senere at SR – 71 angriber PB – 54 i messe hallen, resultat. To måneders indlæggelse til dem begge to og en større disciplinær straf til SR – 71, der dog ikke ser til at have forstået straffen, da hun blot ødelægger de lagner der skal rengøres.
54 måneder efter opvågning -J. Bach
Efter en række forsøg har vi nu opgivet at forsøge at få SR – 71 til at sammenarbejde med nogen som helst. Enten så er hun så umulig at opgaven ikke bliver løst eller også bliver hun så tager hun en udtalelse så personligt at den der ytrede den ender med indlæggelse, vi har prøvet med, ældre og yngre test personer af begge køn. Dog var resultaterne det sammen, enten drev hun sit hold til vanvid, ellers også endte det med at de fornærmede hende og derefter blev indlagt.
God af natur, rebel i ånden men opdraget til at være ”effektiv” det må være min konklusion på hende.
Kommentar af Prof. S. Takuya
I vores søgen efter en måde at kontrollere SR – 71 på har vi kunne konkludere at SR – 71 i bund og grund er en misbruger. Med dette mener jeg at projekt SR – 71 har misbruger tendenser og at SR – 71 i øjeblikket ”lever” af Adrenalin, dette skyldes nok intensiteten af træningen. En anden observation vi har gjort os er at SR – 71 af en eller anden grund nære en stor beskytter trang over for små ting/folk. Jeg ville derfor mene at vi burde kunne få SR – 71 til næsten hvad som helst bare vi truede et lille barn. Eller underligt nok, hvis vi lukker SR – 71 inde i et tilpas lille rum, det lader til at SR – 71 frygter total friheds berøvelse.
Kære dagbog(jeg må finde noget bedre at starte med)….to dage efter udlevering
Dette virker bare for meget! Moder gav mig denne bog så jeg havde et sted at skrive mine aggressive tanker ned! Jeg er da ikke aggressiv, det er blot de andre der ikke giver mig plads nok!
Jeg er sikker på at de voksne nok skal få sig lidt af en overraskelse! Vi fik alle udleveret dagbøger nede i messen, de kunne låses, men da de er udleveret af de voksne har de nok en nøgle ekstra. Dog lykkedes det en god del af os at bytte bøger, sikken et helvede de får med at finde den rigtige bog igen! Det kommer til at tage et stykke tid inden at de bliver i stand til at læse dette. Hvilket minder mig om: Takuya….du er et røvhul og nedstammer fra en gris. Moder….jeg håber at vi kommer til at forstå hinanden.
Note indført to dage efter jeg så ”hende”
Damm….jeg har endelig fundet hende…Moder! Jeg har altid vidst at jeg ikke var alene, jeg har endelig fundet min søster, jeg så hende da vi havde en overvågnings øvelse i dag, hun dukkede op på min rute. Jeg ved ikke hvad hun hedder endnu, men jeg akter at finde ud af det….hvis hun altså heder mere end et nr. Har de voksne overhovedet intet begreb om hvor frustrerende det er ikke at have et navn? Nok ikke jeg ville ønske at de ændrede det, jeg har ikke lyst til at hade Moder, hun virker rar, men det mest af tiden er hun bare som alle de andre…..lang væk….
Sidste note i SR – 71’s dagbog, skrevet få timer inden at SR – 71 forlod komplekset
¤Truth¤
¤Betrayal¤
¤Agony¤
¤Death¤
¤Freedom¤
På omslaget af SR – 71’s dagbog var sætningen ”I must not let Faith fade away” ridset ind.
Baggrunds historier (BG):
SR – 71 er blevet fremstillet på et hemmeligt anlæg og af sikkerhedsmæssige årsager bliver dette blot refereret til som Anlægget.
120 dag til opvågning -J. Bach
Jeg tilbragte det meste af dagen i møde med Takuya, og det endte med at vi besluttede ikke at gøre
SR – 71 til en leder figur, ligeledes besluttede vi os for at det skulle være en kvinde, vi var dog lidt uenige om hendes øvrige genpøl, skulle det være en ren krigsmaskine eller var det, det perfekte menneske vi søgte. Heldigvis lykkedes det mig at overbevise Takuya om det sidste, så hun bliver præget til at nyde andre ting end at ydmyge og vinde over folk, da jeg er projekt koordinator. Valgte jeg ting som klassisk musik og andet i den boldgade, ingen har taget skade af glæde ved god kunst.
10 timer efter opvågning -J. Bach
Det er tydeligt at SR – 71 er en smule frustreret over sin nye tilstedeværelse, hvilket nok også er noget forståeligt, hun har allerede bidt de første to vagter, dog lærte hun hurtigt at respekterer deres støvler, jeg er blot bange for at det ikke vil vare længe før at hun lære end måde at undgå dem på. På nuværende stadie er hun meget svag mentalt og det er her vi vil prøve at præge hende så meget som overhovedet muligt. Endnu engang endte jeg i skænderi med Takuya han ønskede at gøre hende fanatisk til en eller anden sag, dog vil jeg mene at dette blot nedsætter hendes overlevelses chancer.
Fra Anlæggets overvågningsarkiv
SR – 71 rejser sig op i sin celle, det lader til at SR – 71 er en smule frustret over et eller andet men, vælger at løse dette ved at slå hårdt til væggen. En typisk reaktion når SR – 71 ikke ved hvad der foregår. Derefter stikker SR – 71 en arm ud i gangen og laver nogle hurtige tegn med hånden, straks kommer der svar længere nede af gangen. Det er endnu ikke lykkedes os at bryde deres kodesprog, det ville nok kræve ekstreme metoder. Vi vælger at stoppe denne kommunikation og beordre et hold til at spule hele gangen. Dette standser al kommunikation og tvinger projekterne tilbage til bunden af deres celler. Deres tønde kitler giver ikke meget beskyttelse mod højtryksslangen. Det visser sig at der sker en flytning af en af de indsatte. Indsat 2043 bliver ført ned gennemgangen, sker der noget interessant, først kommer alle hen til kanten af deres celler dette er normalt når nogen bliver ført ud, derefter løber der en stille hvisken ned gennem rækkerne
”Faith….Faith” bliver der mumlet indtil en af vagterne slår på tremmerne som tegn på at der stadig er taleforbud. Alle projekterne vælger at forholde sig i ro og står blot og ser ned i gulvet, man skulle næsten tro at 2043 var en religiøs leder eller på anden hvis betød noget for dem alle som en samlet gruppe.
Dagen efter ender SR – 71 endnu engang inde hos sin psykolog for at tale om SR – 71’s vredes udbrud.
Natagawa:
”så er vi på den igen”SR – 71:
”Hvor er hun” truende
Natagawa:
”hvem?”SR – 71:
”Faith….”Natagawa:
”du mener vel 2043”SR – 71:
”…. … …”Natagawa:
”2043 er ikke længere….en del af projektet”SR – 71 rejser sig op og forlader blot kontoret, udenfor bliver SR – 71 lagt i lås af vagterne der eskortere SR – 71tilbage til sin celle. Senere på dagen i messen holder SR – 71 en kort samtale med GB – 11.
GB – 11:
”har du hørt det?”SR – 71:
”hvad?”GB – 11:
”Faith…”SR – 71:
”Ja hun blev flyttet…”GB – 11 banker SR – 71 på for hovedet:
”hallo lebbe, din sugerbabe er død!”SR – 71 knuser GB – 11 luftrør med et hurtigt slag med højre hånd.
Dette resulterer i at GB – 11’s hold angriber SR – 71, som forsvarer sig. Der går ikke længe før vagterne blander sig, dog er de ikke de eneste der træder til de øvrige projekter er også med på vognen. I løbet af få minutter er messen det rene helvede, en række af projekterne har bemægtiget sig sikkerhedspersonalets våben, og gør en samlet indsats for at barrikaderer sig i hallen. Da situationen igen er under kontrol 12 timer senere, er dødstallet oppe på 53 og to sårede(ikke ved bevidst hed), underligt nok er disse to folk blandt dem der samlede de døde ind og SR – 71 er intet sted at finde.
Senere samme aften bliver der meldt alarm i krematoriet. En ligpose, skar sig selv op indefra og
SR – 71 rullede ud af denne og angreb personalet. Da denne gren af anlægget ikke er kamp trænet gik der ikke længe før SR – 71 omdirigerede sin opmærksomhed til sikkerhedsnettet.
Her efter er det uvist hvad der så skete, det formodes at SR – 71 flygtede ud gennem affaldsanlægget og så videre væk fra anlægget.
Følgende stammer fra en samtale med SR – 71 nu kaldet Vix, den er båndet af Agent Ayaka
”Heyya Jonathan” sagde Vix og satte sig på stolen overfor den lidt ældre herre med fuldskæget.
”hvordan har man det i aften, Vix?” spurgte Ayaka, Vix. Vix trak let på skuldrene og tog en slurk af det glas der stod på bordet
”Lidt stille men fint” Hun holdte en pause også så på Ayaka
”har de nogen sinde slået ihjel for Dem” spurgte Vix om, hun virkede som om at det var et ret normalt spørgsmål, da Ayaka ikke svarede forsatte hun
”Jeg er ikke stolt af mit første drab….det var grimt og jeg skammer mig en smule, hun var et godt menneske” Ayaka rynkede brynene, hvem refererede hun til? Ifølge hans data havde hun kun neutraliseret folk under sin flugt.
”Det var ikke fordi at Moder var noget ondt menneske…” Sagde Vix og lød en smule brødbetynget. Ayaka mumlede et eller andet og drak en smule af sin cognac
”Det mindede lidt om min fødsel, kold, blind og smerte fuld.” Vix rejste sig op og slog i bordet
”høre du overhovedet efter! Eller har du travlt med at sende dine koordinater til Anlægget?” Ayaka stivnede, hun vidste hvad han lavede. Vix smækkede en fod op mod bordet og trykkede til. Ayaka stønner svagt da han bliver klemt op af væggen. Vix trækker en kniv frem fra baglommen, og siger
”i skulle bare havde ladet hende være” næsten klynkede hun ulykkeligt. Vix lænede sig ind mod Ayakas ansigt med kniven rette mod hans højre øje.
Kamerasiden forsvinder i et stykke tid, men lyden af Ayakas skrig er tydelig. Billedet vender tilbage dog noget sløret, og en smule blod på linsen. Vix betragter Ayaka øje, der har indopereret et kamera.
”håber i fik budskabet…” Her efter knuser hun kameraet med skæftet af sin kniv.
Relationer: Noget tyder på at SR – 71 knyttede stærke bånd til indsat nr. 2043, også kaldet Faith blandt børnene, om dette skyldes en ikke bevidst påvirkning fra 2043’s side eller om SR – 71 har en anden grund til dette, er uvist. Dog har nogle af psykologerne antydet at SR – 71 muligvis ser 2043 som en søster eller at 2043 på anden vis er genstand for SR – 71’s beundring eller en beskytter trang, som modstykke til hendes aggressive træning. Desuden havde SR – 71 et nogenlunde stabilt forhold til Dr. Bach indtil denne var ansvarlig for den afsluttende undersøgelse af 2043, som ikke forløb planlagt. Derefter nærede SR – 71 tilsyneladende et stort had til Dr. Bach, grunden er stadig uvist men det kulminerede ved SR – 71’s mord på Dr. Bach. Det kan roligt antages at SR – 71 vil forsøge at lokalisere 2043 for derefter at opsøge 2043
Andet: SR – 71 har som mange andre af de mislykkede, taget en del dårlige vaner til sig. SR – 71 er kæderyger og har indtaget euforiserende stoffer, det antages at SR – 71 muligvis er afhængig af et eller flere typer af narkotikum.
Personlige ejendele: SR – 71 blev sidst opserveret med det ovenstående beskrevne tøj. Desuden havde hun et lille etui, i blankt metal. Dette etui indeholder en lang gummistrop, to kanyler og en sprøjt, muligvis også en skalpel. Muligvis en lille mængde af euforiserende stoffer, cigaretter samt en stormlighter