|
Post by tsunade on Oct 11, 2008 9:00:58 GMT 1
Hmmm. der er kun lidt som jeg kan se, men det er små petitesser. 1) Anko har, så vidt jeg selv vil vudere, sort hår. 2) Angående personlighed, så syntes jeg ikke den er særlig godt beskrevet. 3) Husk komma =_= 4) jeg vil vudere hendes jutsu'er (de fobudte) til at skal ligge under "sub-type" 5) Så vidt jeg ved er Anko født den 24 Oktober. hvilket gør hende, i følger vores stjernetegn, til en skorpion. 6) bare for at hjælpe lidt på beskrivelse af hendes krop: Normal bygget og solbrun. Hendes Bg er meget fyldestgørende, men jeg vil hverken afvise eller gokende profilen, da jeg ikke ved nær så meget om canons i naruto universet, som SHimo, griffer og Katsu gør, så jeg vil lade det være op til dem, at bestemme
|
|
|
Post by anko on Oct 11, 2008 12:11:10 GMT 1
hehe okay tak fordi du lige ville hjælpe mig med de ting jeg skal rette jeg gør det straks
|
|
|
Post by tsunade on Oct 12, 2008 8:42:15 GMT 1
Husk nu at sætte komma, det er meget svært at læse en sætning der ser sådan her ud: Og så gik han en tur i skoven hvor han mødte en sød lille pige som spise bær som hun rigtig godt kunne lide. frem for. Og så gik han en tur i skoven, hvor han mødte en sød lille pige, som spise bær som hun rigtig godt kunne lide. Komma indikere at du kan tage dig et lill pust, prøv at læse din egen BG igennem. DU ender mig at falde ud af luftmangel, fordi der ikke er komma Har du problemer med det, kan du bare spørge en om hjælp.
|
|
|
Post by Orochimaru on Oct 12, 2008 11:55:58 GMT 1
Et eller andet sted er der noget galt med den baggrund. Jeg kan godt se at du bare har oversat den fra nogen andre, men de har taget sig nogen kreative friheder og nogen af dem spiller af helvede til. Anko er Special Jounin allerede ved Chuunin eksamen. Det er derfor Orochimaru taler ned til hende og fortæller hende at en med hendes rang ikke bør benytte hans Kinjutsu.
rent aprospros kinjutsu så hører alle slangerelaterede teknikker til under Subgruppe: - kinjutsu. Derudover er en del af teknikkerne opfundet af typerne på Naruto Fanon wiki og er ikke godkendte herinde. Hvis du gerne vil have dem må du skrive en ansøgning.
Så væk med - Fire Style: Striking Shadow Snakes - Striking Shadow Snakes - Snake Stomp - Summoning Jutsu: Snake - Summoning Jutsu: Giant Snake -Water Release: Striking Shadow Snakes -Wind Style: Wind Arrow Technique -Wind Style: Hundred Blade Technique -Wind Style: Wind Snake Jutsu - Demonic Illision: Snake Bind Death - Genjutsu: Nature Tomfoolery - Genjutsu: Love’s Curse
De eneste teknikker vi VED at anko har er Katon: ryuuka no jutsu (Fire release: Dragonfire Technique) Subtype: Kinjutsu: Sen'ei Jashu (Hidden snake hands) Subtype: Kinjutsu: Sojasosai no jutsu (Twin Snakes Kill Each Other Technique) Ninpou: Kuchiyose no jutsu
Det er i orden også at give hende: Katon: Gokakyu no jutsu (Fire release: Grand Fireball Technique) Katon: Hosenka no jutsu (Fire release: Phoenix Fire Technique)
da det virker som teknikker der godt kunne forefindes i hendes repetoir.
Det meste af Anko's liv et er blank spot, da hun immervæk lider af hukommelsestab der hvor orochimaru har været inde med en sort overstregningstush og slettet hvad han ikke mente var nødvendigt for hende at huske eller fortælle videre. Det er i orden at lave en kort baggrund til Canon characters sålænge den beskriver hvad vi ved og kan regne os frem til ud fra serien. Jeg vil hellere have det, end jeg vil have det (hvemend de personer du har kopieret det fra) de har lavet.
|
|
|
Post by anko on Oct 12, 2008 12:40:49 GMT 1
skal jeg så slette BG Men retter ellers lige det der med Jutsuerne. ;D
|
|
|
Post by Orochimaru on Oct 18, 2008 13:22:43 GMT 1
Ja, slet det hele og skriv det forefra. SKriv det om Anko og så skal du ikke være bange for at den bliver for kort, hvis du skriver hvad der er blevet vist, hvilket kan strækkes til omkring en side så er det rigeligt. Canon characters behøver ikke en larmende lang baggrund, i skal bare skrive hvad der er blevet vist. gør det og PM mig derefter. hygge. onkel
|
|
Hibiki
Genin.
Orochimaru's White Enforcer
|
Post by Hibiki on Oct 22, 2008 20:35:52 GMT 1
Godkendt. Shimo ordner stats for dig, så streger jeg Anko af på Listen.
|
|
|
Post by Orochimaru on Oct 22, 2008 20:51:19 GMT 1
Profil Godkendt
Dine stats vil snart blive lavet
|
|