Fuugetsu Kouta
Chunin
Den N?gne Ninja
President of the Hibiki Fanclub since... i saw him.
|
Post by Fuugetsu Kouta on Nov 20, 2008 22:03:02 GMT 1
Navnet på Jutsuen: Muton: Corrupt Weapon Jutsu
Hvad er Jutsuen i stand til?: Kouta undrede sig over at Datidens Klan gik helt væk fra at sende deres yin chakra ind i ting, så han valgte at gå tilbage til det oprindelige princip for at forsøge at opfinde en teknik der kunne være en stor fordel unde kamp, og som kunne give lidt rækkevidde. Derfor begyndte han at eksperimentere med at sende yin Chakra ind i våben, af alle slags, dog mest hans sværd, kunais og Shuriken, uden først at tegen de tegn der brugtes på ofudaerne. I teorien skulle dette tillade ham at overføre yin chakra ved at ramme sin modstander med f.eks. en shuriken og derved kunne undertrykke eres chakra system uden at være tvunget til at komme meget nær. Hvad sværdet angår anser han det for nemmere at undertrykke chakra ved at hugge i folk end at skulle helt hen at røre ved dem, eller næsten røre. Desværre har han endnu ikke kunnet holde sin yin Chakra i våbnene i særligt lang tid af gangen (højst 30 sek), men han nægter at give op og arbejder fortsat. Hvad kouta endnu ikke har fundet ud af er at den eneste måde han ville kunne fuldende teknikken er ved at bruge specielt chakra metal da det ville gøre det muligt.
Hvornår blev Jutsuen opfundet?: Jutsuen er endnu under udvikling.
Rank: C
Tilgængelighed: Denne Jutsu kræver Fuugetsu klanens Kekkei genkai. Ydermere er det en Jutsu Som Fuugetsu Kouta er ved at udvikle så den kræver at man lærer den af ham.
|
|
|
Post by shimo on Nov 21, 2008 12:56:08 GMT 1
Ikke godkendt
Jeg vil sætte et krav til den teknik. Da alle har yin og kan manipulere med det, men meget få så fint som din klans kekkai Genkai lader dem, så vil jeg skære igennem og sige at så sofistikeret anveldelse af Yin kun kan lade sig gøre hvis du bruger chakrametal.
Chakrametal er det her snalder som Asuma's knive er lavet af fx. Med sådanne klinger vil jeg sige god for at teknikken kan bruges til noget.
|
|
Fuugetsu Kouta
Chunin
Den N?gne Ninja
President of the Hibiki Fanclub since... i saw him.
|
Post by Fuugetsu Kouta on Nov 22, 2008 12:13:52 GMT 1
Det lyder meget fornuftigt, det tror jeg jeg vil lade Kouta finde ud af hen af vejen så xD han skal jo have lov at tænke over det.
|
|