|
Post by Takeru Youso on Nov 30, 2008 14:50:27 GMT 1
Navnet på Jutsuen: phoenix skin jutso.
Type: (Katon) ild (Futon) Vind, Slået sammen til (kekkai-genkai) Blaze element.
Hvad er Jutsuen i stand til?: man skaber et lag af brandvarm koncentreret luft der går ned i en klinge og ligger en beskyttende kåbe rundt om organet det bliver brugt med, foran foreksembel benet når man sparker, denne jutso giver en stor fordel i kamp da man er i stand at ødelægge våben uden brug af andet end sin krop og sin chakra
Hvornår blev Jutsuen opfundet?: dette er en ældgammel kampstil fra Youso klanen
Rank: A-rank
Tilgængelighed: Det er fra Blaze siden af Youso klanen og denne teknik er hovedgren til stortset alle teknikker senere lavet af Youso klanen, derfor kan de fleste Blaze Yousoer denne kampstil
|
|
|
Post by Orochimaru on Nov 30, 2008 15:21:40 GMT 1
Ikke Godkendt
Jeg ser nogen problemer jeg gerne vil have udredt.
Hvis man med denne teknik slår ud efter en klinge smelter den, så meget har jeg forstået, men her kommer vi til et lille problem XD
Du slår ud efter...lad os sige et katana, med denne teknik og inden slaget falder så smelter den... cool nok, men her kommer problemet.
smeltet metal...av. Kogende, smeltet metal, dobbelt av. Første hul i osten...
andet hul. For at lave varme, kraftig nok til at våbnet går i stykker hellere end...oh i dunno...skærer dit ben af... så skal vi op i, i hvert fald B rang.
Tredje hul. Jeg vil have en seperat teknik til at sende angrebet afsted som afstandsangreb
|
|
|
Post by Orochimaru on Nov 30, 2008 22:57:08 GMT 1
samme problem...varme skærer i kraft af at smelte. Måden en skærebrænder skærer på er ved at varme ting op så deres molekylær adskiller sig (thermisk udvidelse) og objektet falder fra hinanden.
Denne teknik vil gøre det samme, men vil stadig præsentere problemet med at hvadend den angriber vil blive supervarmet på meget kort tid og derfor vil smelte.
Og hvis du mener at du vil bruge VINDEN til at skære med og varmen bare fordi du kan, så skal teknikken hæves til A-rang. At lave kraftfulde klinger af chakra i fuuton teknikker er ikke svært, men man sender dem afsted som en del af den kaotiske vind af en årsag.
Hvis man vil koncentrere sin chakra så fint og holde den forsejlet som en hinde rundt om en arm eller et ben, så kræver det meget fin kontrol, samt en hel del chakra.
|
|
|
Post by Orochimaru on Dec 1, 2008 22:07:00 GMT 1
Godkendt
|
|